събота, 28 август 2010 г.

Black Eyed Peas

През 2003г. в клипа към песента "Shut up" за първи път видях очите на Фърги. Честно казано видяха ми се малко замъглено-наркомански.
Но пък има рядко срещано съразмерно тяло. :)



После гледайки в "Garfield" развятата, тръскаща се поличка на Фърги и ритмите на "Hey mama", която всъщност е от същия албум "Elephunk" интересът ми нарастна...





Последваха "Pump It", "Don't Phunk with My Heart" и "My Humps"/ "Best Hip-Hop Video" at the 2006 MTV Video Music Awards on August 31, 2006./ от албума "Monkey Business":







После нещо ми се разводниха. Последните "I Gotta Feeling", "Meet Me Halfway" и "Rock That Body" не ми допаднаха особено.
Соловият албум на Фърги, направен с подкрепата на колегите и от "Black Eyed Peas" не е по мой вкус.
На всичкото и отгоре си боядиса косата!
:)))

2 коментара: