вторник, 29 март 2011 г.

Depeche Mode - In Chains

12 коментара:

  1. А, носи, носи - хтомал беше изровил една папарашка снимка на плажа, някъде тука е. :))


    Оффффф, напрао ще се пръсна от кеф! Ама че жестока сбирщина е предвидена за концерта! За чудо и приказ! :))

    ОтговорИзтриване
  2. Ей, Хтомале - бързо давай пикчъра!
    И да не ме уведомите, браво ве...
    :)

    Айде - пръскай се от кеф, пък аз ще взема да не си платя данъците и ще имам за десет концерта пари.
    :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Аууууу Фроги - и SAXON в добавка, супер просто, че и SLADE от тийн-спомените ми. :)
    Простете невежеството ми, обаче София рокс миналата година не беше ли нашенското именце на Сонисфиър? Сега са разделили заблуждаващо проявите и тази определено повече ме блазни и като групи, и като цени. Сори за Мейдън, много ми е тъжно (до рев вече месец), но ще ги гледам някъде не по хиподрумите и на не толкова главорезни за тези условията цени.

    ОтговорИзтриване
  4. Не са главорезни цените бе, Точе. Нали ги видя? Билетите за през юни режат главички, а тези са прилични. Ми струват колкото за Ейси/Диси. :)

    Разделени са, щото замисълът е бил друг - само 1 ден през юни, който ще пропусна, много благодарим за което. Ама тези тука ги чакам отдавна. :))

    ОтговорИзтриване
  5. Фроги, тези цени определено ми харесаха. Юнските са безобразие. Чак толкова болен фен обаче не съм, за да ме изнудят с тях за две групи. :)))

    Оф, крайно време е да поработя върху изказа си и да се откажа от изреченията с повече от 3 думи.

    ОтговорИзтриване
  6. Ето ви изречения от три думи:

    Аве жените изобщо не трябва да работят!

    От концерт на концерт и през останалото време - лежане и храна в обилни количества!
    :)

    ОтговорИзтриване
  7. С всичките си (все леви) ръце гласувам в подкрепа на тези мъдри мисли, Ел. :D

    ОтговорИзтриване
  8. Току-що ми дадоха поредната отговорна задача с думите:
    " До утре жива или мъртва, трябва да си я изпълнила!"

    Щастлива съм! Съществува реална надежда да се преселя в един по-добър свят.
    :))))))

    Вярно, че съм безотговорна, но пък много изпълнителна...ще взема да си прецакам шанса...

    ОтговорИзтриване
  9. Ето ви за загрявка за събитието, топло-топло (от вчера официално). :) Обаче теглете бързо, защото на други места вече са успели да го качат и да го свалят светкавично.

    ОтговорИзтриване