събота, 18 юни 2011 г.

Jean Michel Jarre - Magnetic Fields

Нямаше начин! :)



8 коментара:

  1. Честито! :)

    Тъкмо преди ръдъ-то ми е, а си бях нарекла Удо за случая.

    ОтговорИзтриване
  2. Вал, като ще е арена, поне някой гладиатор да тупнат вътре... :)))

    Ми, Точе - той Жан като разбрал за рд-то ти и затова решил да ни удостои с присъствието си.
    По-често да имаш рождени дни!
    :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Мда, те миналата година и Скорпиънс в моя чест се засилиха на същата дата за прощално турне, обаче Клаус Майне понастина, та го празнувахме афтър. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Пък ако бяха разбрали, че и Ностро е рожденик, нямаше да имат спиране!
    :)

    ОтговорИзтриване
  5. Той не е точно техен фен, обаче пък от време на време заслужава подобно отбелязване на празника. :D

    ОтговорИзтриване
  6. Ааа, честито! :)

    Тъкмо преди ръдъ-то ми е, а си бях нарекъл чудо за случая - да ми падне от небето тригърда марсианка! :D Ма де късмет.

    Поздрав!

    ОтговорИзтриване
  7. Мерси!
    За мен грозде без семки и череши без костилки...тъй и тъй ще разкарваш марсианката чак до нашите поля, поне да вземе малко свястна храна.
    :)

    ОтговорИзтриване