петък, 1 април 2011 г.

Tori Amos - Enjoy the Silence

Различно, но не по-малко добро:

8 коментара:

  1. Много я харесвам и това изпълнение - също. За другото ще си замълча, защото ми знаеш мнението. :)

    ОтговорИзтриване
  2. А за това какво ще кажеш? :) Мацката е страхотна, Мъстейн затова се разпява с нея. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Това си беше неочаквано отвсякъде.

    ОтговорИзтриване
  4. Я, тази се завила с петнайсет одеала, както аз правя вкъщи!
    :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Чуй обаче истинската музика. :) Тъкмо мислех да си уплътня времето в озвучаване на пролетните снимки, защото нямаше клип до скоро на тази прелест и днес си намерих в тубата. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ехааа, Точе!
    Пърпъл и Йеронимус Бош!
    Мерси!
    :)))

    ОтговорИзтриване
  7. Все се каня да ви питам дали сте гледали този бисер. Много съм офтопик, обаче ме тресе носталгията. :) И понеже днес е едно слънчево, почти пролетно, поздрав с една песен на човека, създал този толкова бургаски филм. В клипа са увековечени и любимите ми странджанки. :D

    ОтговорИзтриване