вторник, 3 май 2011 г.

ЧРД - The Black Eyed Peas - Pump It

Синът ми израстна с музиката на The Black Eyed Peas, на които естествено е върл фен.
Честит Рожден Ден от Фърги: :)))



Когато снощи смотолевих, че поради ред причини ще отложим празнуването, получих силна прегръдка, прекършване на няколко ребра, изпуснах със свистене въздуха и се кълна, че видях цяло астероидно поле в близката Андромеда!
...и дочух весел глас:
" Спокойно бе, мамо! И да не ми купиш подарък, аз пак ще те обичам!"

Не знам с какво заслужих толкова добро, красиво и обичливо дете.

В същото време влетя и малкият, подочу че няма да има торта, намръщи се и изчурулика: "НЯМА ДА СЪМ ВИ ПРИЯТЕЛ!", врътна се и надменно напусна стаята.
Малкият проклетник направо ми е одрал кожата!

:)))

Хубав ден на всички!
А торта ще има!

15 коментара:

  1. Меча нежност и чуруликащ инатлък, хихихи, да не си се оплакала, имаш си всичко! :D
    И да намериш време да празнувате, ей, че ще ти издам адреса на един магьосник, дето ти мисли много и голямо....сладко !!! :Р

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси, Диве!
    Че кой се оплаква - аз си хвърча от щастие. :)
    А ние си празнуваме ежеминутно - постоянно се спъвам в подаръци, торти и пържени картофи у дома.
    :)))

    Магьосникът да прати и една метла с твърдо гориво, че моята е за смяна. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ей това се казва мъж! Да ти е жив и здрав и все поводи за радост покрай него.! :) ☼

    П.П. Крушата не падала по-далеч от дървото. Това е единственият възможен отговор на "Не знам с какво заслужих ..." ♥
    А онова малко и лъчезарно ангелче (което си набедила за проклетник) е забравило заканите си още след удивителната. :) От тортени миражи на всеки може да му причернее секундно. :D

    Весело ви изпразнуване! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Мъж е спор няма. Не може да си намери чорапите без женска намеса, а това е сигурно доказателство! :)))

    А от онова лъчезарно ангелче, къде по-страшни заплахи съм получавала: "Ако не ми помогнеш да наредя пъзела, няма да те гушкам повече!"
    Изнудвач!
    :)

    ОтговорИзтриване
  5. Доказателството е сразяващо категорично. :D

    И свиквай отсега - в един момент започват да гушкат други. :Р~

    ОтговорИзтриване
  6. Ще си позволя цитат: "Аз ще го отгледам от едно парче месо, а после ще дойде някоя смотла да ми го командори!" :)))

    ОтговорИзтриване
  7. олеее, Ел, страшно дете си отгледала :))) а малкия - ще му мине като порасне :))
    да ти е честит рожденика, жив и здрав и да продългжава все така да те слуша :)))

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря! :)))
    А за малкия може и да не му мине - проклетията си компенсира с чар и сини очи.
    На тия синеоките все попътен ветрец им духа...
    :D

    ОтговорИзтриване
  9. сладурчета ;)))
    да са живи и здрави и двамата!

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря, Наде!
    Ако има начин да им намаля и волумето, цена няма да имат сладурчетата.
    :)))

    ОтговорИзтриване
  11. Ел, командоренето ще го преживея някакси. Също и ако е изрусена. Обаче ако е пайнерофилка - тц!

    ОтговорИзтриване
  12. Някой ден, като ми дойдеш на гости / и без това си на три вафли разстояние от мен/ ще съзреш надпис на звънеца на входната врата: "АНТИ-ЧАЛГЪ" :)))

    ОтговорИзтриване
  13. Честито !
    На колко години е този мъжжж :)

    ОтговорИзтриване
  14. На достатъчно, за да може да мие чинии!
    :D

    ОтговорИзтриване
  15. Ел, може ли да те поканя у нас да придобиеш и у моите този талант? Миенето имам предвид. :D

    ОтговорИзтриване