сряда, 8 юни 2011 г.

David Bowie - Absolute Beginners

Като за сънлива сряда.

8 коментара:

  1. Много любимо! Самопоздравявам се, благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  2. Е, ама как - разбира се. :)
    Имах и една мисъл за теб докато го поствах, защото знам, че го харесваш.
    :)))

    ОтговорИзтриване
  3. О, да, явно ни е общ любимец :) Чувствай се отсега поздравена утре с "Thursday's child", дори и да не го постна. Аз имам традиция в четвъртък да си го пускам това парче и ми зарежда настроението за деня. Пробвай и ти ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Още един член на фенклуба на Слабия Бял Дук. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ми...аз си падам по изящни мъже.
    :)))
    Засега се оформихме тройка, което е хубаво число.
    Такава силна група сме се събрали, че чернокожата газела щеше да подскочи.
    :D

    ОтговорИзтриване
  6. Не знам, мисълта мъжа ти да е по-изящен от теб самата е малко травмираща, аз не бих пречила на леля Иман и ще го гледам само отдалече. :D

    ОтговорИзтриване
  7. Ей за това съм цял ден на череши!
    ...и един сладолед, че ме почерпиха, дето им развалих принтера.
    :)
    ....ъъъъ и едни пържени тиквички. Сега вече си признах всичко!

    ОтговорИзтриване